Servicecontract


24 x 7 uur
Tijdens servicecontract uren
(zie tabel Servicecontract uren hieronder)
Continue 24 x 7
Binnen 1 servicecontract uur
90% binnen 1 uur
99% binnen 2 uur
80% binnen 1 werkdag

* Opheffen van storingen van de Telecomprovider met betrekking tot de lokale infrastructuur en invoerkabel, vallen niet binnen de garanties van dit servicecontract.

Door bij bedrijfskritische applicaties zoals Pin en Alarm te kiezen voor een back-up wordt de kans dat u zonder Pin of Alarm komt te zitten tot een minimum terug gebracht. Ook bij een eventuele uitval van uw breedbandaansluiting blijft uw Pin en Alarm gewoon beschikbaar en in bedrijf.

Pin back-up is inbegrepen in het S&E Premiumpakket, het S&E Altijd Pin pakket en het S&E 2Link pakket. Alarm back-up is standaard inbegrepen in het S&E Basis- en Premiumpakket en bij de opties Alarm bij het S&E Altijd Pin en S&E 2Link pakket.

Het contract gaat standaard uit van de Premium SLA winkeltijden.

Servicecontract uren

Premium SLA Winkeltijden Full Service 24 x 7
08:00 - 18:00 uur 00:00 - 24:00 uur
08:00 - 20:00 uur 00:00 - 24:00 uur
08:00 - 20:00 uur 00:00 - 24:00 uur
08:00 - 20:00 uur 00:00 - 24:00 uur
08:00 - 22:00 uur 00:00 - 24:00 uur
08:00 - 22:00 uur 00:00 - 24:00 uur
08:00 - 18:00 uur 00:00 - 24:00 uur

Op locatie service- en hersteldiensten:
Aanvullende service- en hersteldiensten op klantlocatie:
Inbegrepen hierbij is de vervanging en herstel van de apparatuur welke deel uitmaken van de S&E pakketten. U kunt kiezen tussen verschillende servicecontract uren:

Kosten per maand
In pakket inbegrepen
€ 4,95
€ 9,95
€ 12,95

Terug naar boven