|
|
|
|
|
Servicecontract
Inbegrepen in de S&E pakketten: |
|
Via één aanspreekpunt incidenten aanmelden |
24 x 7 uur |
Support op afstand |
Tijdens servicecontract uren (zie tabel Servicecontract uren hieronder) |
Netwerkbeheer door ASB-Security BV |
Continue 24 x 7 |
Aanvang analyse incident |
Binnen 1 servicecontract uur |
Analyse van incident |
90% binnen 1 uur 99% binnen 2 uur |
Opheffen incident * |
80% binnen 1 werkdag |
* Opheffen van storingen van de Telecomprovider met betrekking tot de lokale
infrastructuur en invoerkabel, vallen niet binnen de garanties van dit servicecontract.
Door bij bedrijfskritische applicaties zoals Pin en Alarm te kiezen voor een back-up wordt de kans dat u zonder
Pin of Alarm komt te zitten tot een minimum terug gebracht. Ook bij een eventuele uitval van uw breedbandaansluiting blijft uw
Pin en Alarm gewoon beschikbaar en in bedrijf.
Pin back-up is inbegrepen in het S&E Premiumpakket, het S&E Altijd Pin pakket en het S&E 2Link pakket.
Alarm back-up is standaard inbegrepen in het S&E Basis- en Premiumpakket en bij de opties Alarm bij het S&E Altijd Pin en
S&E 2Link pakket.
Het contract gaat standaard uit van de Premium SLA winkeltijden.
Servicecontract uren
|
Premium SLA Winkeltijden |
Full Service 24 x 7 |
Zondag |
08:00 - 18:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Maandag |
08:00 - 20:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Dinsdag |
08:00 - 20:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Woensdag |
08:00 - 20:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Donderdag |
08:00 - 22:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Vrijdag |
08:00 - 22:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Zaterdag |
08:00 - 18:00 uur |
00:00 - 24:00 uur |
Op locatie service- en hersteldiensten:
Aanvullende service- en hersteldiensten op klantlocatie:
Inbegrepen hierbij is de vervanging en herstel van de apparatuur welke deel uitmaken van de S&E pakketten.
U kunt kiezen tussen verschillende servicecontract uren:
Binnen aantal Servicecontract uren op locatie |
Kosten per maand |
48 uur |
In pakket inbegrepen |
24 uur |
€ 4,95 |
8 uur |
€ 9,95 |
4 uur |
€ 12,95 |
|
|
|
|
|