Diensten en partners


De S&E diensten worden ondersteund door de volgende organisaties:

  • ASB-Security BV, beveiligingsdeskundige bij uitstek. Leverancier van de diensten en apparatuur, de 24 uur dienstverlening vanuit haar eigen Netwerkbeheercentrum en ook de projectbegeleider van uw S&E Breedbandaansluiting.
  • Currence, ASB heeft het door Currence uitgegeven certificaat Breedbandinstallateurs Pinnen.
  • Uw eigen alarminstallateur en uw huidige Particuliere Alarm Centrale (PAC).
  • Indien gewenst uw leverancier van kassa en Pin.
  • Gerenommeerde providers als KPN, Unet en TNF/Vodafone.

Eén centraal Helpdesknummer
De centrale helpdesk biedt u service en ondersteuning voor de verschillende aangeboden diensten. Hiermee wordt voorkomen dat u te veel verschillende telefoonnummers moet onthouden en raadplegen. De helpdesk onderhoudt voor u alle contacten met de verschillende dienstverleners, bijvoorbeeld uw installateurs of uw PAC. U kunt kiezen uit verschillende service & support-niveaus zelfs tot 24 x 7 uur service en ondersteuning. Klik hier als u direct naar deze verschillende service & support-niveaus wilt gaan.

Eén verzamelfactuur voor alle S&E diensten
U ontvangt maandelijks een email factuur waarop alle bedragen voor geleverde diensten en service & support overzichtelijk staan vermeld.

Minder zorgen
S&E draagt er zorg voor dat de door u geselecteerde diensten door een team van specialisten wordt uitgevoerd. Vanuit het Netwerkbeheercentrum wordt de inbedrijfstelling volledig gecoördineerd. Dit geldt ook voor uw alarmdoormelding naar uw PAC wanneer u over een inbraak- en overvalalarmsysteem beschikt dan wel als u kiest voor de optie brandalarm doormelding (alleen mogelijk bij S&E Altijd Pin). Dit gaat altijd in nauw overleg met uw bestaande beveiligingsinstallateur.

24-uur per dag kwaliteitsbewaking vanuit het Netwerkbeheercentrum
Het Netwerkbeheercentrum bewaakt 24-uur per dag de verbindingen. Zoals overeengekomen in het door u geselecteerde serviceniveau, zal direct actie worden ondernomen om eventuele storingen te verhelpen.

Voordelen van de S&E dienstverlening:

  • Service: één centrale helpdesk
  • Kosten: besparend en inzichtelijk
  • Snel: razendsnel Pinnen
  • Betrouwbaar: hoge beschikbaarheid
  • Overzichtelijk: één aansluiting en één factuur
  • Continuïteit: uw bedrijfsproces wordt ondersteund vanuit het Netwerkbeheercentrum
  • Extra zekerheid: door back-up Pin en Alarm
  • Effectief: snel oplossen van storingen
  • Gegarandeerd: kwaliteit en service van de diensten
  • Onbeperkt: Pinnen, internet en alarmdoormelding

Terug naar boven